Monday, May 24, 2010

shake shake ur body

hello guys , today let we start about exam . haih , my mid exam is so so so so HARD . rasa macam nak fuck ja paper exam tuh . susah sangat ! huh . nak study tapi malas ! apa nak jadi dengan anak pak jalil sorang nehh . acc , sekarang sibok dengan bf yang keliling pinggang nehh , itu sebab nak pegang buku pong malas , ouh tidak ! cmna nehh , ouh god ! give me some clues please :( i need to do something about my future , i want to change it but people said its like ' hangat hangat taik ayam jahh ' HAHAHA . woaah ! tapi bila jawab exam cik nurfatiha nie bersemangat je orang kata , tekun sampai tak tengok orang lain dahh . haa ! tapi satu je yang tak suka , about one guy yang duduk sebelah kiri time exam nehh , shit ! sket sket nak tanyaa , taw la minat kat aku tayah la duk gegeh sangat ! rimas taw dak ! aku nak jawab exam pon tak senang . dah la aku nie keturunan pekak sket yang hg duk buat cakap romantis taik kucing apa , haih . kadang kadang stupid question pon nak tanyaa , macam la tataw . saja ja nak cakap dengan aku enn , silly ! dah la wire otak hg tue sewel , aku pon jadi seram sejuk ja taw duk tepi hg . rasa macam duk kat perogol besiri yang tak handsome langsung tapi bajet handsome ! dah la dulu curi phone aku , dasar gila punya oranggg ! HAHAHA hey guys ! tq kerana membaca cerita bodo saya ini . selamat malam :)

0 comments: