Tuesday, May 25, 2010

ignore this shitty person

i cant change what anybody feels about me , if you have feelings on me , i cant help you with it . klau tetiba rasa nak frust dengan aku sebab aku tamaw dekat hg , sila lahh . but tak payah nak melibatkan perasaan hg tue dengan kehidupan aku . jangan jadi orang yang belagak alim , belagak baik , belagak sopan , macam pijak semut pon tak mati depan aku . hipokrit itu namanyaa . klau dah rasa ada gf , buat lah cara ada gf oke . buat apa nak berahsia dengan aku , dan bila dah kantoi buat apa nak merayu merayu dekat aku , tidak kah itu bodo namaya ? meluat lahh , tetiba ja jadi emo kubur tak tentu pasal ha .taik ! jangan la expect aku nak termakan pujok rayu bangang hg tuh . aku paling annoyed dengan orang macam tuh . erggh ! klau dah tak layan tue memang harap maklum je lahh , aku sumpah dah tak sukaa . langsung tak cair okehh , nie nur fatiha bt abdul jalil and dont you dare to try to play with me . sekian terima kaseh , harap maklum .

0 comments: